Zlecasz usługi SEO? Świetna decyzja

Interesują Cię usługi związane z kampaniami reklamowymi Google Ads i FB Ads? A może jakiś czas temu przeprowadzone linkowanie zewnętrzne w ogóle nie przyniosło skutków? W takich wypadkach warto przeprowadzić kompleksowy audyt strony internetowej, na podstawie którego będzie można wyciągnąć prawidłowe wnioski. Zdarza się, że rezultatem braku efektów linkowania jest wyselekcjonowanie nieodpowiednich stron www. Tutaj powinno się dobierać tylko witryny o wysokim PA i DA.

Ważny jest też Spam Score, który także powinien być możliwie jak najniższy. Jeżeli nie zadbamy o te wskaźniki, to możliwe, że pozyskany link z danej strony tak de facto bardziej nam zaszkodzi, niż pomoże. Zwyczajnie wskaźnik jakości i siły takiego linku nie będzie przydatny dla naszej strony internetowej. Dlatego też pozyskiwan ie linków umieszczonych na zewnątrz powinno odbywać się w ściśle zaplanowany sposób. W szczególności wtedy, gdy strona jest świeża a domena ma mały staż. Takie strony są dosyć wyczulone na pozycjonowanie strony i wszelkie ruchy powinny być prowadzone w sposób ostrożny i przemyślany. W innym przypadku roboty Google mogą wyczuć całą sytuację i zwyczajnie nie indeksować nowych artykułów ani linków zewnętrznych. Strony, na której umieszczamy tzw. anchory powinny być dopasowane pod kątem branży i umieszczanych treści. Na prawdę ważna jest także różnorodność linków, aby wszystko wyglądało w jak najbardziej fachowy sposób. Oczywiście pełną moc linków zewnętrznych otrzymamy również dopiero wówczas, gdy na naszej stronie przeprowadzona została kompleksowa optymalizacja sklepu online. Mowa tutaj o dodaniu wszystkich opisów produktów, meta description, czy też o kompresji obrazków. Ważnym czynnikiem mogą być także artykuły na blogu oraz linkowanie wewnątrz witryny internetowej, ponieważ roboty Google także biorą te aspekty pod uwagę.
Polecamy: skuteczne seo